Кошик
61 відгук
ЧП Кузьмин — Запчасти к станкам
+380 (67) 253-36-56
+380 (67) 754-69-10
+380 (61) 219-04-63

Плунжерний насос 1К62 в коробку швидкостей (пістолет)

качество Подарунок
  • В наявності 1000 од.
  • Код: звоните 0676173944

від 2 200 грн

+380 (67) 253-36-56
специалист
  • +380 (67) 754-69-10
    бухгалтер
  • +380 (61) 219-04-63
    факс
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Плунжерний насос 1К62 в коробку швидкостей (пістолет)
Плунжерний насос 1К62 в коробку швидкостей (пістолет)В наявності 1000 од.
від 2 200 грн
+380 (67) 253-36-56
специалист
  • +380 (67) 754-69-10
    бухгалтер
  • +380 (61) 219-04-63
    факс
Купити
Замов та отримай подарунокВи заощаджуєте 150 грн

Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Плунжерний насос 1К62 в коробку швидкостей (пістолет)»

Опис

Довговічність механізмів верстата багато в чому залежить від своєчасної і доброякісної мастила взаємодіючих деталей. Попередньо перед змащенням і пуском верстат ретельно протирається.
При роботі верстата всі деталі механізму і підшипників передньої бабки змащуються автоматично чинного плунжерного насоса.
Плунжерний насос, який проводиться в дію ексцентриком, що сидить на фрикційному валу, подає масло з резервуара, розташованої на дні корпусу передньої бабки, через пластичний флірт до переднього шпиндельному підшипнику і на лоток, звідки воно розтікається до необхідних механізмів сайту.
Після включення верстата в оглядовому вічку, розташованому на верхній кришці передньої бабки, повинна з'явитися тонка цівка олії, яка вказує на нормальну роботу насоса. Якщо цівка не з'являється, необхідно зняти верхню кришку передньої бабки і за допомогою упорного гвинта, ввернутого в приводний важіль, відрегулювати нормальну роботу насоса.
Щодня перед початком роботи слід перевіряти рівень олії в резервуарі. Якщо при залишеному верстаті олія коштує нижче ризики масло покажчика, розташованого в лівій частині передньої бабки, необхідно долити масло в резервуар. При включеному верстаті рівень масла в разервуаре знижується, так як частина масла циркулює в системі. Це не викликає необхідності додаткової заливки масла.
При заміні масла вивертається пробка «Злив масла», що знаходиться в масло покажчику.
Рекомендується проводити заміну масла безпосередньо після вимкнення верстата, коли всі частинки зносу і пил знаходяться під взве шенном стані і приділяється разом з відпрацьованим маслом.
Перед наступним заповненням корпусу маслом слід провести ретельне промивання в чистку передньої бабки, щоб повністю видалити відстояну бруд. Неприпустимо для чищення застосовувати протиральні матеріали з відокремлюються волокна.
Свіже масло слід заливати тільки після ретельної просушки сайту.
 

Детально ознайомитись з нашою продукцією та цінами можна на нашому сайті:
http://www.kev.com.ua
http://www. kev.zp.ua
Або на нашому каналі в youtube;
https://www.youtube.com/channel/UCAD9mqPgLZ9Xi_eF13Yk1SQ
Або телефонуйте;
Моб. +38 (067) 253-36-56
+38(067) 617-39-44
+38(061) 270-4-007
Євген Владленович
 

Характеристики

Основні
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
ВиробникMADE IN USSR
Країна виробниксрср
Тип комплектующегозапчастини до 1к62

Інформація для замовлення

  • Ціна: від 2 200 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner