Фрикційний вал встановлений у багатьох типів універсальних верстатів (токарних, свердлильних, фрезерних) і слугує для передавання крутного моменту з за допомогою фрикційних дисків.
Вал фрикціона виготовляється на токарних верстатів. Шліци нарізають на шліце фрезерного верстата, потім вони проходять термічну обробку на установлення ТВЧ і шліфуються.
В валу з одного кінця свердлиться отвір під тягу, фрезеруються пази під шпильку та коромисло. З допомогою тяги та коромислота вмикається ліва або права половина муфти, що забезпечує обертання шпинделя проти годинникової стрілки (нормальне обертання) або за годинниковій стрілці (зворотне)
В центрі вала на шліц встановлюється розгінна муфта. Вона слугує для плавного передавання крутного моменту до основним вузлам фрикційного вала.
Фрикційна муфта складається з двох нез'єднаних між собою половин. Лівою і правій. Диски першого ряду насажені на шліцьовий вал і обертаються разом із ним. Ці диски не пов'язані з корпусом муфти. Диски другого ряду закріплені в пазах зубчастого корпусу, званого кошиком або чашкою.
Кошик фрикційного вала є найбільш навантаженою деталлю. У разі неправильного поводження з верстатом, зубці чашки може зірвати (гальмування шпинделя реверсом, різке перемикання швидкості обертання, минаючи нейтральне положення
Основні | |
---|---|
Тип комплектуючого | Муфта фрикційна |
Виробник | K&M |
Стан | Новий |
Країна виробник | Україна |
- Ціна: від 7 000 ₴